Μετά από παρέμβαση του ΤΕΕ, ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης έδωσε νομοθετική λύση, αξιοποιώντας τις ενέργειες του Στράτου Σιμόπουλου.
Νομοθετική λύση, ώστε να ολοκληρωθούν το ταχύτερο δυνατό οι μελέτες, που οι όροι προκήρυξης τους προέβλεπαν την ανάθεση τους, με βάση «Φακέλους Έργου», δόθηκε μετά από τεκμηριωμένες εισηγήσεις και παρεμβάσεις του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας. Τη λύση έδωσε ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, ο οποίος ενσωμάτωσε σχετική ρύθμιση στο νέο νόμο για τις υπεραστικές συγκοινωνίες. Ο υπουργός Υποδομών, αξιοποίησε τις ενέργειες και εισηγήσεις, που είχε αναλάβει για την επίλυση του συγκεκριμένου θέματος ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων Στράτος Σιμόπουλος, ο οποίος κατανόησε το τεράστιο πρόβλημα που δημιουργείται εξαιτίας της συγκεκριμένης νομοθετικής εκκρεμότητας τόσο στην επίσπευση και στην ένταξη σε πρόγραμμα κατασκευής των συγχρηματοδοτούμενων έργων, όσο και στην απορρόφηση των αντίστοιχων κονδυλίων του ΕΣΠΑ. Συγκεκριμένα, στο άρθρο 109 του σχεδίου νόμου «Δημόσιες υπεραστικές οδικές μεταφορές επιβατών – Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών και άλλες διατάξεις», που ψηφίστηκε από το Ελληνικό Κοινοβούλιο, προβλέπεται η νομοθετική διάταξη, που θα συμβάλλει στην άρση των επιπτώσεων από την αδυναμία σύναψης συμπληρωματικών συμβάσεων, ώστε να ολοκληρωθούν το ταχύτερο δυνατό οι μελέτες. Οι μελέτες αυτής της κατηγορίας έμεναν σε μεγάλη εκκρεμότητα εξαιτίας της αδυναμίας του θεσμικού πλαισίου να καλύψει τις αναγκαίες εγκρίσεις συγκριτικών πινάκων και ακολούθως τη σύναψη συμπληρωματικών συμβάσεων. Οι μελέτες που ανατέθηκαν με τις διαδικασίες του άρθρου 7 και προκηρύχθηκαν με βάση «Φακέλους Έργου» δεν περιελάμβαναν προηγούμενα εγκεκριμένα στάδια, όπως π.χ. προκαταρκτική μελέτη, προμελέτη, μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Το γεγονός αυτό, καθώς και η σταδιακή προσέγγιση της βέλτιστης οικονομοτεχνικά λύσης, οδήγησε στις περισσότερες περιπτώσεις στην ανάγκη έγκρισης συγκριτικού πίνακα και ακολούθως σύναψης συμπληρωματικής σύμβασης.