tee logo

Συνεχίζεται

Εκδήλωση Δικτύωσης στον τομέα των Διαστημικών Τεχνολογιών από τον EUSPA

Στις 8 και 9 Νοεμβρίου 2021, ο Οργανισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το Διαστημικό Πρόγραμμα (EUSPA) διοργανώνει στην Πράγα και διαδικτυακά τις Space Downstream Innovation Days. Αμέσως μετά τη διημερίδα, στις 10 Νοεμβρίου, το δίκτυο των Εθνικών Σημείων Επαφής του Διαστήματος COSMOS2020plus προσκαλεί ενδιαφερόμενους φορείς από όλη την Ευρώπη σε διαδικτυακή εκδήλωση διαμεσολάβησης με τίτλο 2nd Horizon Europe Space Brokerage Event. Η συγκεκριμένη εκδήλωση δίνει στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να εντοπίσουν, μέσω προκαθορισμένων συναντήσεων, δυνατότητες για ενδεχόμενες συνεργασίες και διευκολύνει τη σύσταση κοινοπραξιών για την κατάθεση προτάσεων στο πρόγραμμα Ορίζοντας Ευρώπη. Για το λόγο αυτό, οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να δημιουργήσουν ηλεκτρονικό προφίλ με συγκεκριμένους όρους αναζήτησης που περιλαμβάνουν τους τίτλους των προκηρύξεων για τη θεματική του Διαστήματος για τη διετία 2021-2022. (Δείτε σχετικά εδώ.) Η συμμετοχή στις συναντήσεις είναι δωρεάν, ενώ απαιτείται προεγγραφή https://horizon-europe-space-brokerage-event.b2match.io/signup μέχρι τις 9 Νοεμβρίου 2021. Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την εκδήλωση και ενημέρωση για τη θεματική του Διαστήματος στον Ορίζοντα Ευρώπη, μπορείτε να επικοινωνείτε απευθείας με το ΕΚΤ (Αθ. Χαρέμης, 210 2204917, acharemis@ekt.gr).

Διαδικτυακή εκδήλωση ΣΕΒ «Digital branding για μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις»

Ο ΣΕΒ σύνδεσμος επιχειρήσεων και βιομηχανιών, σε συνεργασία με το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), σε συνεργασία με το δίκτυο Enterprise Europe Network (EEN), διοργανώνουν διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα «Digital branding για μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις» την Τετάρτη, 10 Νοεμβρίου 2021 στις 16:00. Στόχος του εργαστηρίου είναι η ενημέρωση των μεσαίων και μικρών επιχειρήσεων για τις ευκαιρίες και προκλήσεις της διαδικασίας branding στο ψηφιακό περιβάλλον. Με τη στροφή των Ελλήνων καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο να αποκτά μόνιμα χαρακτηριστικά, οι επιχειρήσεις αυτές καλούνται να προσαρμόσουν την ταυτότητά τους στα δεδομένα της ψηφιακής αγοράς, και να υιοθετήσουν νέα εργαλεία προβολής και διασύνδεσης με τους πελάτες τους. Σε συνεργασία με ειδικούς της αγοράς, θα συζητηθούν θέματα όπως: • Τι είναι το ψηφιακό branding και πώς συνδέεται με τις συνολικές ενέργειες marketing και προβολής μιας επιχείρησης; • Ποιες ανάγκες εξυπηρετεί το ψηφιακό branding; • Πώς χτίζεται και πώς προωθείται το ψηφιακό brand μιας επιχείρησης ή ενός προϊόντος; • Πώς προωθείται η σχέση ενός brand με τους ψηφιακούς καταναλωτές; • Είναι το επαγγελματικό brand ανεξάρτητο από το προσωπικό digital brand; • Ποια είναι τα συνηθέστερα λάθη του digital branding και πώς προστατεύουμε το ψηφιακό brand μας; Η εκδήλωση είναι ανοικτή, κατόπιν εγγραφής. Παρακαλούμε συμπληρώστε παρακάτω τη φόρμα συμμετοχής . Θα λάβετε τον σύνδεσμο ηλεκτρονικής παρακολούθησης αμέσως μετά την εγγραφή σας. Πληροφορίες: Μαρία Μποζούδη, ΣΕΒ (T: 2115006155, Ε: mbozoudi@sev.org.gr), Θοδωρής Αξυλιθιώτης, ΕΒΕΘ (T: 2310 370120, Ε: theo@ebeth.gr)