Η Έκθεση Έρευνας NCHRP 1128: Load Rating of Segmental Bridges, National Academies Press (NAP παρουσιάζει διαδικασίες για την αξιολόγηση του φορτίου στις γεφυρών αυτών. Οι προτεινόμενες συστάσεις βασίζονται σε εκτενή ανασκόπηση της τρέχουσας πρακτικής αξιολόγησης αυτών των γεφυρών και σε αναλυτικά προγράμματα. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα χρησιμοποιηθούν από επαγγελματίες που ασχολούνται με την αξιολόγηση φορτίου γεφυρών σε υπηρεσίες μεταφορών. Η έρευνα χρηματοδοτήθηκε από την American Association of State Highway and Transportation Officials σε συνεργασία με την Federal Highway Administration
Μια γέφυρα με τμηματική κατασκευή (Segmental Bridge) χτίζεται από τμήματα (ή “κομμάτια”), τα οποία είναι είτε προκατασκευασμένα είτε φτιαγμένα επί τόπου με σκυρόδεμα. Οι πρώτες τμηματικές γέφυρες κατασκευάστηκαν στις Ηνωμένες Πολιτείες τη δεκαετία του 1970 και αποδείχθηκαν αποδοτικός σχεδιασμός γεφυρών μεγάλων ανοιγμάτων. Οι πρώτοι σχεδιασμοί και οι μέθοδοι αξιολόγησης του φορτίου δεν είχαν ενσωματωθεί σε κανονιστικά πρότυπα από τον Αμερικανικό Σύνδεσμο Πολιτικών Μηχανικών (AASHTO), και διαφέρουν σημαντικά από τις σύγχρονες μεθόδους σχεδίασης και αξιολόγησης φορτίου (όπως το LRFD και το LFR).
Η National Academies Press (NAP) εκδίδει ετησίως περισσότερες από 200 δημοσιεύσεις των National Academy of Sciences. National Academies of Sciences, Engineering, and Medicine, για ένα ευρύ φάσμα θεμάτων στον τομέα της επιστήμης, της μηχανικής και της ιατρικής, παρέχοντας έγκυρες, ανεξάρτητα τεκμηριωμένες πληροφορίες για σημαντικά θέματα της επιστήμης και της πολιτικής υγείας.
Το πλήρες κείμενο της έκδοσης είναι ελεύθερα διαθέσιμο για online ανάγνωση και για κατέβασμα από εδώ. https://nap.nationalacademies.org/catalog/28597/load-rating-of-segmental-bridges