Σε αυτή την παρουσίαση ο ομιλητής Τζέιμς Τρεβέλιαν, θα εξηγήσει και θα δείξει πώς τα αποτελέσματα από την έρευνα επάνω στην πρακτική της Μηχανικής μπορούν να εμπλουτίσουν την εκπαίδευση των Μηχανικών και να εξηγήσουν καλύτερα τους κοινωνικούς σκοπούς της Μηχανικής. Θα υποστηρίξει ότι οι επιδόσεις και οι εμπειρίες των νέων Μηχανικών κατά την εργασία μπορούν να μας υποδείξουν εάν η διδασκαλία είναι αποτελεσματική και ότι η γνώση της πρακτικής της μηχανικής, δηλαδή το τι πραγματικά αναμένεται να κάνουν οι απόφοιτοι, είναι ο καλύτερος οδηγός για τους καθηγητές που σχεδιάζουν προγράμματα σπουδών και μαθησιακές εμπειρίες.
Τέλος, θα προσφέρει ορισμένες προτάσεις για τους νεότερους διδάσκοντες που μπορούν να χρησιμοποιήσουν στις τάξεις τους και οι οποίες δεν απαιτούν επίσημη έγκριση ή αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών.
Ο James Trevelyan, ομότιμος καθηγητής/Σχολή Μηχανικών/ Πανεπιστήμιο της Δυτικής Αυστραλίας, διδάσκει Μηχανική για περισσότερα από 45 χρόνια. Έχει ερευνήσει και παρατηρήσει την πρακτική της Μηχανικής, το τι πραγματικά κάνουν οι μηχανικοί, στην Αυστραλία, την Ινδία, το Πακιστάν, την Κίνα και πολλές άλλες χώρες. Είναι επίσης κορυφαίος εμπειρογνώμονας σε θέματα ρομποτικής και τεχνητής νοημοσύνης. Του απονεμήθηκε το βραβείο Joseph Engelberger το 1993, το πιο σημαντικό βραβείο στον κόσμο στον τομέα της ρομποτικής, για την ανάπτυξη ρομπότ κουρέματος προβάτων στην Αυστραλία. Ο ίδιος και οι μαθητές του ήταν πρωτοπόροι στο Διαδίκτυο των πραγμάτων τη δεκαετία του 1990.
Το συγκεκριμένο webinar είναι το 4ο της σειράς διαδικτυακών σεμιναρίων Brent-Felder Webinar Series από τους οργανισμούς IFEES – International Federation of Engineering Education Societies, GEDC- Global Engineering Deans Council και IUCEE -Indo Universal Collaboration for Engineering Education που έχουν στόχο, τη δημιουργία μιας πλατφόρμας/ παγκόσμιου φόρουμ, για την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών μαθητοκεντρικών τεχνικών διδασκαλίας και την ενθάρρυνση της συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών παγκοσμίως. Το κεντρικό στοιχείο αυτού είναι η δημιουργία μιας παγκόσμιας κοινότητας πρακτικών μέσω μιας σειράς διμηνιαίων διαδικτυακών σεμιναρίων από εκπαιδευτικούς από όλο τον κόσμο.
Για εγγραφή στο συγκεκριμένο webinar με τίτλο “Educating engineers for the social purposes of engineering: Beyond competencies” οδηγηθείτε εδώ: https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZYpfu2orDMqEtPKnEM_7wmHsn2CBX_O5MgV
Τα προηγούμενα σεμινάρια της σειράς Brent-Felder Webinar Series είναι διαθέσιμα εδώ: https://www.ifees.net/webinars.