Οι Adam R. Phillips, Ph.D., P.E., M.ASCE, και Homero Murzi, Ph.D., είναι επίκουροι καθηγητές στο τμήμα πολιτικών και περιβαλλοντικών μηχανικών του Virginia Tech και το άρθρο τους με τίτλο “Lifelong Learning for the Civil Engineer” δημοσιεύθηκε αρχικά στο τεύχος Μαΐου/Ιουνίου 2024 του περιοδικού Civil Engineering μετά από την εκπόνηση σχετικής μελέτης.
Η μελέτη εξετάζει την ιδέα της δια βίου μάθησης και της ανάπτυξης δεξιοτήτων στον τομέα των Πολιτικών Μηχανικών. Επικεντρώνεται στις τεχνικές και επαγγελματικές δεξιότητες που μαθαίνονται στην πράξη της Πολιτικής Μηχανικής, καθώς η επικοινωνία και η ομαδική εργασία έχουν ήδη μελετηθεί σε διάφορες επιστήμες. Οι συνεντεύξεις που διεξήχθησαν αποσκοπούσαν στο να προσδιοριστεί ποια δεξιότητες και γνώσεις απαιτούνταν, μαθαίνονταν και βελτιώνονταν καθ’ όλη τη διάρκεια της σταδιοδρομίας ενός πολιτικού μηχανικού, καθώς και πώς αποκτούσαν οι επαγγελματίες αυτές τις γνώσεις. Επιπλέον, η μελέτη επιδίωξε να διαπιστώσει εάν οι δεξιότητες, οι γνώσεις και οι τρόποι μάθησης των επαγγελματιών πολιτικών μηχανικών διέφεραν ανάλογα με την πορεία της σταδιοδρομίας ή τις εμπειρίες τους.
Η ASCE – American Society of Civil Engineers, ενημερώνει για την σχετική μελέτη που εκπονήθηκε και μοιράζεται τα βασικά της συμπεράσματα εδώ: https://www.asce.org/publications-and-news/civil-engineering-source/civil-engineering-magazine/issues/magazine-issue/article/2024/05/the-best-civil-engineers-are-lifelong-learners