3 Μαΐου 2023 2pm – 3pm CEST
Αυτό το διαδικτυακό σεμινάριο εξετάζει την εποπτεία διδακτορικών σπουδών και πώς μπορούμε να οικοδομήσουμε καλής ποιότητας σχέσεις επόπτη-φοιτητή. Προσφέροντας πολύτιμες πληροφορίες για την αλληλεπίδραση μεταξύ επιβλεπόντων και διδακτορικών φοιτητών θα διερευνηθεί πώς αυτή συμβάλλει στην ανάπτυξη ερευνητικών δεξιοτήτων και ακαδημαϊκής συγγραφής.
Η εισηγήτρια Dr. Maria Berge θα παρουσιάσει τη δουλειά της σχετικά με τη χρήση του χιούμορ στη δημιουργία σχέσεων – σε μια προηγούμενη μελέτη, η ομιλήτρια διερεύνησε τον τρόπο με τον οποίο το χιούμορ μπορεί να αναδείξει ορισμένους κανόνες επιστημονικής πρακτικής στην εποπτεία διδακτορικών σπουδών- και θα αφιερωθεί χρόνος στον προβληματισμό σχετικά με το πώς επιβλέπουμε τους διδακτορικούς φοιτητές στην εκπαίδευση της Μηχανικής.
Σε αυτό το διαδικτυακό σεμινάριο, θα συζητηθεί και θα αποδομηθεί από κοινού το χιούμορ και τα αστεία στην εποπτεία, αναλογιζόμενοι τόσο τις θετικές όσο και τις αρνητικές πτυχές του χιούμορ και πώς μπορεί να λειτουργήσει ως στοιχείο συμπερίληψης ή αποκλεισμού για τους άλλους.
Η συνεδρία απευθύνεται σε όσους ασχολούνται με την επίβλεψη ερευνητών φοιτητών της εκπαίδευσης Μηχανικών και θα ενθαρρύνει συζητήσεις γύρω από την πρακτική της επίβλεψης, δίνοντας έμπνευση για το πώς θα μπορούσαμε να βελτιώσουμε τη δική μας (ή των συναδέλφων μας) πρακτική. Η συνάντηση θα περιλαμβάνει:
- ιδέες σχετικά με τη χρήση του χιούμορ στις εποπτικές σχέσεις
- ευκαιρία δικτύωσης με άλλους που εποπτεύουν φοιτητές ΕΑΕ
- ευκαιρία για προβληματισμό σχετικά με την εποπτική πρακτική
Η Maria Berge είναι αναπληρώτρια καθηγήτρια στην εκπαίδευση στις θετικές επιστήμες και την τεχνολογία στο Πανεπιστήμιο Umeå. Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος στην έρευνα για την εκπαίδευση των Μηχανικών. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται σε θέματα που σχετίζονται με τα πρότυπα και τους κανόνες αλληλεπίδρασης στο πλαίσιο της μάθησης της επιστήμης και της τεχνολογίας.
Για περισσότερες πληροφορίες και για εγγραφή στο webinar δείτε εδώ: https://www.sefi.be/2023/04/03/sefiwork-how-to-support-phd-students-in-engineering-education-research/