Αυτή η έκδοση της Διεθνούς Ομοσπονδίας Τοπογράφων FIG- International Federation of Surveyors περιλαμβάνει μια περίληψη των διδαγμάτων που αντλήθηκαν από την εξ αποστάσεως διδασκαλία που επιβλήθηκε από την πανδημία COVID και παρέχει ορισμένες οδηγίες σχετικά με τις καλές πρακτικές για την εφαρμογή της μικτής μάθησης στην εκπαίδευση στην επιστήμη Τοπογράφου Μηχανικού. Το περιεχόμενο της έκθεσης “Enhancing Surveying Education through Blended Learning” βασίζεται σε άρθρα/εργασίες που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια εκδηλώσεων της FIG σχετικά με τα μαθήματα, καθώς και σε συζητήσεις, σε διαδικτυακά σεμινάρια κατά τη διάρκεια των Εβδομάδων Εργασίας της FIG και αλλού.
Η εκπαίδευση των Τοπογράφων έχει μια ισχυρή παράδοση διαλέξεων πρόσωπο με πρόσωπο, οι οποίες υποστηρίζονται από πρακτικά σεμινάρια και δραστηριότητες στο πεδίο. Η “μάθηση μέσω της πράξης” υπήρξε θεμελιώδης σε πολλά προγράμματα της εκπαίδευσης, καθώς και στην κατάρτιση και τη συνεχή επαγγελματική ανάπτυξη.
Ο αντίκτυπος της πανδημίας COVID και οι σχετικοί περιορισμοί που ξεκίνησαν το 2020, είχαν ως αποτέλεσμα τα εκπαιδευτικά προγράμματα να στραφούν γρήγορα σε εξ αποστάσεως διδασκαλία, επιτρέποντας τη συνέχιση των διαλέξεων και των φροντιστηρίων. Αυτή η στροφή προς το διαδίκτυο έδειξε τις δυνατότητες του συνδυασμού διαδικτυακής και δια ζώσης μάθησης και ότι οι βασικές δραστηριότητες δια ζώσης θα μπορούσαν να υποστηριχθούν από διαδικτυακό εκπαιδευτικό υλικό με πολύ αποτελεσματικούς τρόπους.
Διαβάστε περισσότερα https://www.fig.net/resources/publications/figpub/pub81/figpub81.asp
Διαβάστε τη δημοσίευση σε pdf: https://www.fig.net/resources/publications/figpub/pub81/Figpub81.pdf