Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για την επίτευξη ανοχών στην κατασκευή και ανέγερση χαλύβδινων γεφυρών. Μια συνηθισμένη μέθοδος είναι η διαδικασία συναρμολόγησης των χαλύβδινων μελών “in the shop assembly”, πριν από την ανέγερσή τους στο εργοτάξιο. Μια άλλη μέθοδος είναι η χρήση υπερμεγεθών οπών, δηλαδή οπών που είναι ελαφρώς μεγαλύτερες από το απαιτούμενο μέγεθος.
Το βιβλίο, NCHRP Synthesis 603: Practices for Steel Bridge Fabrication and Erection Tolerances https://doi.org/10.17226/27096, (Πρακτικές για την κατασκευή και ανέγερση χαλύβδινων γεφυρών), από το National Cooperative Highway Research Program (NCHRP) του Transportation Research Board -TRB, περιγράφει λεπτομερώς τη χρήση των ανοχών, η οποία είναι ένα πολύπλοκο ζήτημα με προσεγγίσεις που ποικίλλουν ανάλογα με τον τύπο της γέφυρας, τις ειδικές απαιτήσεις του έργου και τον προϋπολογισμό.
Για τη δωρεάν λήψη του PDF του βιβλίου ακολουθείστε τον σύνδεσμο εδώ: https://nap.nationalacademies.org/catalog/27096/practices-for-steel-bridge-fabrication-and-erection-tolerances