Κατά τον σεισμό της 29ης Ιανουαρίου 2014 στην Κεφαλονιά σημειώθηκαν σοβαρές βλάβες στο Λιμάνι του Ληξουρίου οι οποίες επιδεινώθηκαν κατά τον σεισμό της 3ης Φεβρουαρίου 2014.
Συγκεκριμένα ο κρηπιδότοιχος βάθους 3.5m παρουσίασε στροφή περίπου 5ᵒ – 7ᵒ. Οι έρευνες δύτη έδειξαν ότι πέραν της στροφής δεν υπήρξε οριζόντια μετατόπιση στον πύδα. Αποτέλεσμα της στροφής ήταν να υπάρξει οριζόντια μετατόπιση στη στέγη περίπου 20 cm. Επακόλουθο της στροφής και της μετατόπισης ήταν πολλαπλές αστοχίες του πρίσματος που αντιστηριζόταν με συνέπεια μεγάλες διαφορικές καθιζήσεις και ευρείες ρηγματώσεις στο οδόστρωμα της προκυμαίας παράλληλες προς το μέτωπο του λιμανιού. Τέτοιες παράλληλες ρηγματώσεις παρατηρούνται μέχρι ένα πλάτος περίπου 25m από το μέτωπο του κρηπιδότοιχου.
Παράλληλα, έγινε σαφές ότι υπήρξαν σημαντικές ρευστοποιήσεις στο αμμώδες υπέδαφος και το αυτοστηριζόμενο έδαφος έδαφος, με αποτέλεσμα να βγουν σημαντικά ποσά άμμου στις ρηγματώσεις ως άμεσα και μεσοπρόθεσμα μέτρα αποκατάστασης προτείνονται.
Να αφαιρεθεί όλη η άσφαλτος (μέχρι τα μαγαζιά) από την επιφάνεια της προκυμαίας. Να αφαιρεθεί επίσης υπέδαφος το έδαφος σε βάθος 40-50cm. Το τμήμα αυτό να πληρωθεί με σκύρα που θα συμπυκνωθούν καλά με οδοστρωτήρες. Στη συνέχεια σε όλο το πλάτος να κατασκευασθεί μια πλάκα οπλισμένου σκυροδέματος πάχους 20-25cm με πυκνό πλέγμα οπλισμού πάνω και κάτω. Κατά τη διάρκεια κατασκευής της να αγκυρωθούν τα πάνω μπλόκια του κρηπιδότοιχου με ισχυρά αγκύρια αγκυρωμένα μέσα στην πλάκα.
Μακροπρόθεσμη λύση δεν μπορεί να είναι παρά το ξήλωμα του κρηπιδότοιχου και η πλήρης ανακατασκευή του.
Σοβαρές βλάβες παρουσιάσθηκαν και στο λιμάνι του Αργοστολίου κυρίως στο τμήμα του μπροστά από το λιμεναρχείο. Παρουσίασε, δηλαδή, μικρή στροφή ο κρηπιδότοιχος και σημαντικές διαφορικές καθιζήσεις το οδόστρωμα της προκυμαίας. Συνεπακόλουθες των καθιζήσεων ήταν οι σημαντικές ζημιές του Λιμεναρχείου.
Εδώ συνιστάται η αποκατάσταση του οδοστρώματος είτε με πλάκα οπλισμού σκυροδέματος είτε με άσφαλτο και η αγκύρωση του κρηπιδότοιχου.