Ενεργοποίηση νέου λογαριασμού
Πατήστε εδώ για να ξεκινήσετε την διαδικασία ενεργοποίησης του λογαριασμού σας.
Η διαδικασία προϋποθέτει ότι έχετε λάβει με email ή SMS το ενημερωτικό μήνυμα από το ΤΕΕ, με το username σας.
Απώλεια κωδικού πρόσβασης (password)
Χρησιμοποιείστε την εφαρμογή σε περίπτωση απώλειας του κωδικού πρόσβασης (password) για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες ΤΕΕ (tee.gr και teemail.gr).
ΕΙΣΟΔΟΣ
Ενημέρωση στοιχείων teemail.gr και αλλαγή κωδικού πρόσβασης (password)
Από εδώ μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία επικοινωνίας του λογαριασμού σας teemail.gr, την προσθήκη ή αλλαγή του αριθμού κινητού τηλεφώνου, του email επικοινωνίας (που πρέπει να είναι διαφορετικό από αυτό που έχετε στο TEE) και την αλλαγή του κωδικού σας (password). Τα στοιχεία επικοινωνίας είναι απαραίτητα για την διαδικασία ανάκτησης κωδικού του λογαριασμού σας σε περίπτωση απώλειας αυτού και μπορεί να είναι διαφορετικά από αυτά που έχετε στο μητρώο του ΤΕΕ ως μέλος.
ΕΙΣΟΔΟΣ
Ενημέρωση στοιχείων tee.gr και αλλαγή κωδικού πρόσβασης (password)
Από εδώ μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία επικοινωνίας του λογαριασμού σας tee.gr , την προσθήκη ή αλλαγή του αριθμού κινητού τηλεφώνου, του email επικοινωνίας (που πρέπει να είναι διαφορετικό από αυτό που έχετε στο TEE) και την αλλαγή του κωδικού σας (password). Τα στοιχεία επικοινωνίας είναι απαραίτητα για την διαδικασία ανάκτησης κωδικού του λογαριασμού σας σε περίπτωση απώλειας αυτού και μπορεί να είναι διαφορετικά από αυτά που έχετε στο μητρώο του ΤΕΕ ως μέλος.
Επικοινωνία με το Τμήμα Υποστήριξης
Σε περίπτωση που δεν θυμάστε το username σας ή τα στοιχεία ανάκτησης κωδικού (email επικοινωνίας και κινητό τηλέφωνο) δεν είναι σωστά, επικοινωνήστε με το Τμήμα Υποστήριξης της ΤΠ-ΤΕΕ, email: support@tee.gr, τηλ. 2103291230.
Ανοίξτε το πρόγραμμα αλληλογραφίας και συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία στα αντίστοιχα πεδία
1) Display Name (Εμφανιζόμενο Όνομα)
Το όνομα το οποίο θέλετε να εμφανίζεται όταν στέλνετε e-mail.
2) E-mail Address (Ηλεκτρονική Διεύθυνση)
Το e-mail σας (ηλεκτρονική διεύθυνση), όπως αναγράφεται στο email ή sms που σας έχει αποσταλεί από την ΤΠ/ΤΕΕ.
3) User name (Όνομα χρήστη)
Σε περίπτωση που το email σας είναι @tee.gr τότε το username είναι το πρώτο συνθετικό πριν το @
Σε περίπτωση που το email σας είναι @teemail.gr τότε το username είναι το πρώτο συνθετικό πριν το @ και στη συνέχεια -teemail
4) Password (Κωδικός)
Ο κωδικός του email σας
5) Incoming mail (POP3) (Διακομιστής εισερχόμενης αλληλογραφίας)
Σε περίπτωση που το email σας είναι @tee.gr δηλώνετε incoming.tee.gr
Σε περίπτωση που το email σας είναι @teemail.gr δηλώνετε pop3.teemail.gr
6) Outgoing mail(SMTP) (Διακομιστής εξερχόμενης αλληλογραφίας)
Δηλώνετε: outgoing.tee.gr
7) Περισσότερες ρυθμίσεις
Στην καρτέλα διακομιστές επιλέγετε το κουτάκι
Ο διακομιστής μου απαιτεί έλεγχο ταυτότητας
Στην καρτέλα για προχωρημένους για τον εξερχόμενο server επιλέγετε
Αυτός ο server απαιτεί SSL και στην θύρα αντί για 25 βάζετε 465
8) Πατήστε Finish (Τέλος)
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Για παραλαβή / αποστολή αλληλογραφίας και διαχείριση της ηλεκτρονικής σας αλληλογραφίας μέσω σελίδας web πληκτρολογείστε την διεύθυνση
webmail.tee.gr για email της μορφής @tee.gr
www.teemail.gr για email της μορφής @teemail.gr
Προστατέψτε τον λογαριασμό σας
Χρησιμοποιείστε ισχυρούς κωδικούς για να προστατέψετε τον λογαριασμό σας.
Αλλάζετε ανά τακτά χρονικά διαστήματα τον κωδικό του λογαριασμού σας.
Μην χρησιμοποιείτε τον λογαριασμό του e-mail σας σε ιστοσελίδες αμφιβόλου ασφάλειας.
Μην χρησιμοποιείτε ποτέ τον λογαριασμό του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να αποστείλετε προσωπικές ή εμπιστευτικές πληροφορίες
Μην αποστέλλετε ποτέ αριθμούς καρτών, οικονομικές πληροφορίες, προσωπικούς αριθμούς ταυτοποίησης, ιατρικές πληροφορίες, κωδικούς ή PINs μέσω του e-mail.
Μην αποστέλλετε ποτέ εταιρικές εμπιστευτικές πληροφορίες ή σχέδια προϊόντων σε τρίτους μέσω e-mail.
Προσοχή στα μηνύματα που σας ζητάνε προσωπικές πληροφορίες
Μην μοιράζεστε ποτέ προσωπικές πληροφορίες μέσω e-mail, όσο δελεαστικό ή επείγον κι αν φαίνεται κάποιο μήνυμα.
Αν η προσφορά σε κάποιο μήνυμα σας φαίνεται πολύ καλή για να είναι αληθινή, πιθανότατα είναι.
Το Τ.Ε.Ε, οι τράπεζες ή οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία δεν θα σας ζητήσει ποτέ προσωπικές σας πληροφορίες μέσω e-mail.
Σε περίπτωση αμφιβολίας, να επικοινωνείτε πάντα με τον αντίστοιχο οργανισμό χρησιμοποιώντας μεθόδους που γνωρίζετε ότι είναι έγκυρες.
Διαχειριστείτε την αλληλογραφία σας με προσοχή
Μην ανοίγετε ποτέ επισυναπτόμενα αρχεία από ανθρώπους που δεν γνωρίζετε.
Μην πατάτε ποτέ σε links (υπερ-συνδέσμους). Πάντα να χρησιμοποιείται διευθύνσεις που έχετε επιβεβαιώσει και γνωρίζετε ότι είναι πραγματικές.
Αν πρέπει οπωσδήποτε να πατήσετε σε κάποιο link (υπερ-σύνδεσμο), πάντα να είστε σίγουροι ότι είναι έγκυρο και όχι κακόβουλο πριν το πατήσετε.
Χρησιμοποιείστε την υπηρεσία του Webmail με προσοχή
Πάντα να κάνετε χρήση μέσα από ασφαλείς ηλεκτρονικούς υπολογιστές – αποφύγετε δημόσιους υπολογιστές.
Να είστε σίγουροι πάντα ότι η σύνδεση με το Webmail είναι κρυπτογραφημένη (κλειδαριά στο URL), ιδίως όταν εισάγετε τον κωδικό σας.
Σιγουρέψτε ότι δεν βλέπει κάποιος τρίτος τον υπολογιστή σας όταν πληκτρολογείτε τον κωδικό σας.